Syntetyczny olej do przekładni automatycznych stworzony dla nowszych (po 1997 r.), ale również starszych skrzyń marki General Motors i Ford, odpowiedni również do wielu innych samochodów i czterokołowców. Właściwy również do stosowania w układach wspomagania kierownicy, niektórych systemach hydraulicznych i w sprężarkach powietrza, które wymagają wyjątkowej płynności oleju również w niskich temperaturach. Ma szczególnie wysoki indeks lepkości i gwarantuje ochronę przed korozją i pienieniem. Wyróżnia się również bardzo dobrymi własnościami przeciwutleniającymi i przeciwdziałającymi zużyciu elementów smarowanych. Pozwala na łatwą zmianę biegów również po uruchomieniu na zimno i nie uszkadza uszczelek.
SPECJALNE WŁAŚCIWOŚCI
1. Doskonała odporność na utlenianie i zużycie
Nasz olej ma wysoki wskaźnik lepkości i oferuje doskonałą odporność przeciw korozji, pienieniu oraz utlenianiu.
2. Płynna zmiana biegów
Nasz olej pozwala na łatwą zmianę biegów po uruchomieniu na zimno i zapewnia ogólną płynność pracy skrzyni biegów.
2. Spełnia najostrzejsze wymogi
Specyfikacja DEXRON III G różni się od specyfikacji DEXRON III F dwoma dodatkowymi testami. Są to „test elektronicznie sterowanego konwertera momentu obrotowego (ECCC)” oraz “test zużycia sprzęgła jednokierunkowego”. Właściwości smarne oleju ENEOS Premium ATF DIII są zgodne z większością współczesnych wymogów w bardzo dużym zakresie temperatur.
KLASYFIKACJA JAKOŚCIOWA
ZASTOSOWANIE
Mogą cię również zainteresować następujące produkty
Olej przekładniowy Millers XF Premium ATF MV-EXTRA 1L
76,00 zł
|
Eneos Eco ATF Fully 1l
49,00 zł
|
Olej do ACD Motul Multi ATF 1L
63,00 zł
|
Dostawa w ciągu: | Nie |