Specjalna formuła do samochodów sportowych i wyczynowych.
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych wyposażonych w układy limited slip pracujących w najcięzszych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych.
100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
APROBATY: API GL-5
Bardzo wysoka moc smarowania. Zmniejsza tarcie i zużycie. Ułatwia zmianę biegów. Stabilność filmu olejowego przy wysokich temperaturach. Niezrywalny film olejowy, nawet w ekstremalnych warunkach użytkowania. Zawiera dodatki typu EXTREME PRESSURE.
Mogą cię również zainteresować następujące produkty
Millers Oils CRX LS 75w90 NT+ 1l Motorsport
132,00 zł
|
Millers Oils EE TRANSMISSION 75w90 1l
87,00 zł
|
VALVOLINE DURABLEND GL-4 75w90 1L
55,00 zł
|
Olej przekładniowy 75W90 Motul Gear 300 1l
99,00 zł
|
Millers Oils CRX 75w90 NT+ 1l Motorsport
132,00 zł
|
Dostawa w ciągu: | Nie |